Pagina's

dinsdag 3 juli 2012

Kapotte knieën

Pinterest is een online bord waar je allerlei linken kan verzamelen. Je kan de linken gebruiken ter inspiratie, maar het is ook wel leuk als je eens wat maakt. Elisanna kwam een tijdje geleden met het idee om elke week iets van Pinterest te maken. Dat sprak me wel aan. Maar doordat mijn computer gehackt was door een of andere idioot (sorry, geen andere woorden voor) begon ik er wat later aan.


Elke dinsdag zal hier een blogje verschijnen over een linkje op pinterest die ik gemaakt heb. Dit keer heb ik een broek van Evelien onderhanden genomen. Jullie kennen wel de kapotte knieën bij lange broeken. Zonen hebben er last van, maar dochters dus ook. Deze tutorial op mijn board recyclen heb ik als eerste gebruikt. Dit was een mooie roze lange broek, en die heb verbasterd tot rok:
Op de kontzakken heb ik als extra nog opstrijkbare cupcakes geplakt. Ze zijn te koop bij de Action.

Deze broek/rok kan tenminste nog de rest van de zomer mee :-) Voor degenen die nog geen pinterest hebben, de originele blog over het maken van dit strokenrokje vind je hier: klikkerdeklik.


Geen opmerkingen: