Pagina's

woensdag 4 april 2012

Paas-cakejes

Michael kwam gistermiddag thuis met de mededeling dat hij vandaag een paasontbijt op school had. En of ik alsjeblieft cakejes kon maken voor de klas. Ja tuurlijk wilde ik dat, alleen ging het in de middag niet meer lukken. Nadat de kids op bed lagen ben ik aan de slag gegaan. Ik maakte cake-jes volgens dit recept. Als je deze geprobeert hebt hoef je ook geen ander recept meer te proberen, heeeerlijk!
Daarna pakte ik een zak met pure chocolade-eitjes, en stak in het midden van elk cake-vormpje met beslag een eitje.
Gewoon helemaal naar beneden duwen tot het eitje op de bodem staat. Bakken volgens het recept en dan krijg je dit resultaat:

De volgende keer leg ik de eitjes plat, heb je helemaal een surprise-ei, hihihi. In ieder geval waren de cakejes heel lekker, en de eitjes blijven in hun originele vorm in het cakeje. Ze smelten niet door de oventemperatuur (vond ik zelf ook verrassend). Misschien een leuk idee voor het paasontbijt. Met als tip om ze te bakken als de kids op bed liggen, dan mag je helemaal zelf de beslagkom uitlikken ;-)


Geen opmerkingen: