Pagina's

woensdag 11 januari 2012

A granny a day

Daar was ik weer eens :-) We hadden natuurlijk twee weken vakantie, vorige week hadden we een paar dagen mijn stiefdochter over de vloer, en gisteren vierde ik mijn verjaardag. Weinig tijd om te knutselen voor mij. Ik heb het wel erg gemist hoor!
Nu ben ik aan een nieuw project begonnen. Ik had al eens eerder gelezen over elke dag een Granny haken in de Flow. En ik wil heel graag een mooie plaid over mijn nieuwe bank hebben die morgen komt. Samen met mijn zus heb ik dus afgesproken om vanaf 1 januari elke dag een Granny te haken.
Dit is de stand tot nu toe. Zoals jullie zien loop ik er al vier achter *bloos*, en ik moet ze nog even onder een natte doek leggen zodat ze mooi vierkant worden. Maar dat komt wel goed. Ik zal jullie niet vervelen met elke dag een foto van een Granny, maar af en toe komt er een update hier te staan. En hopelijk heb ik aan het einde van het jaar een supermooie plaid op de bank :-)


2 opmerkingen:

lucie zei

Wat mooi Brigitte!
En een leuk idee. Je zou ze ook gelijk aan elkaar kunnen haken, dan hoef je straks niet honderden blokjes aan elkaar te maken. Maar dat is maar een tip hoor, het is geen extra werk en je plaid groeit dan gelijk onder je vingers!
Maar veel succes ermee.

groetjes Lucie

Unknown zei

Hee Lucie, dat is ook wel de bedoeling om ze meteen aan elkaar te maken. Maar eerst even wat andere kleurencombi's maken zodat ik een patroontje kan uitdenken :-)