Pagina's

donderdag 19 mei 2011

Een jarige, een swap en een kaart

Afgelopen zondag hadden wij een feestje. Onze Michael werd alweer tien jaar!! Man man man, wat vliegt de tijd, lekker dooddoener, maar echt waar :-) Natuurlijk moesten er ook kaarsjes uitgeblazen worden:
En natuurlijk kreeg hij ze allemaal uit in 1 keer. Jaaaa, dat betekend een wens!!

Wat een kanjer al he?

Ik deed ook mee aan de 54321-swap van de Nederlandse Swappers. Ik werd gekoppeld aan Chantal en van haar kreeg ik dit leuke doosje binnen:

De inhoud is ook erg leuk, jammer genoeg is 1 van de mooie knoopjes gebroken door een hardhandige postbode (denk ik).

En als laatste van deze post nog een kaart. Ik heb papier gebruikt van een blokje van de Kruidvat. Geweldig leuk papier vind ik het, jammer genoeg is het blokje al bijna leeg.

Omdat het papier best druk is hoeven er niet veel embelishments op naar mijn idee. Deze kaart is voor een lieve dame die de kledingkast van haar zoon aan mijn jongste heeft gedoneerd :-)


Geen opmerkingen: