Pagina's

zondag 14 november 2010

Aankopen Kreadoe

Afgelopen donderdag had ik het jaarlijkse uitje met mijn zus naar de Kreadoe. Vorig jaar hebben we alleen overgeslagen, omdat ik toen al overtijd liep van Laurens. Ik wilde wel maar mocht niet van manlief, hahaha.
We keken nu onze ogen uit, het leek wel of de beurs een stuk groter was geworden. Jammer genoeg had ik dit keer niet zo heel veel te besteden vanwege de autopech die we hadden op weg naar Disney. Maar ik ben evengoed leuk geslaagd.
Wat katoen voor egeltjes die ik wil haken. Kaartenzakjes, schattige kleine stempeltjes. Een pons voor maar 1 euro. Gelukspoppetjes (bij de ene kraam 2 voor een euro, bij de kraam waar ik ze had 8 voor een euro, wat een verschil he), stickers bij Marjolein, en twee pakjes marsepein en eetbare glitter. Ik wil toch proberen om wat cupcakes te maken voor Laurens zijn eerste verjaardag. Morgen eerst eens oefenen ermee :-) En ook nog een schaartje voor linkshandigen. We hebben hem eerst even uitgeprobeerd (zus is ook links) en hij knipte best lekker. Al met al dus leuk geslaagd zo op de beurs.

1 opmerking:

Unknown zei

Oh, wat leuk allemaal!!! Volgend jaar wil ik ook!!